مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-29سياسي

750 خودروی ضبط شده از قاچاقچیان مواد مخدر در هرمزگان به فروش رسید


امسال حدود 750 دستگاه خودروهای ضبط شده از پرونده های مواد مخدر فروش داشته ایم و هیچ خودروی ورودی قبل از سال 98 در پارکینگ وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در راستای اجرای دستور رییس قوه قضاییه برای تسریع در تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در پرونده های مواد مخدر از پارکینگ این وسائل نقلیه در بندرعباس بازدید کرد.

 مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید اظهار داشت: امسال حدود 750 دستگاه فروش داشته ایم و هیچ خودروی ورودی قبل از سال 98 در پارکینگ وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: همه ورودی های مربوط به سال 97 و قبل از آن تعیین تکلیف شده اند و به زودی 170 دستگاه خودروی مصادره ای را نیز به مزایده می گذاریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان تصریح کرد: در مزایده ماه گذشته با یک برنامه ریزی ویژه حدود 540 دستگاه از خودروهای ضبط شده در پرونده های مواد مخدر به فروش رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رییس قوه قضاییه در دستوری خطاب به دادستان کل کشور برای تسریع در تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در پرونده های مواد مخدر از وی خواسته بود تا از طریق دادستان ها از محل نگهداری خودرو ها بازدید به عمل  آید و ضمن تسریع در تعیین تکلیف نهایی آنها، گزارش اقدامات صورت گرفته نیز ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

750 خودروی ضبط شده از قاچاقچیان مواد مخدر در هرمزگان به فروش رسید

750 خودروی ضبط شده از قاچاقچیان مواد مخدر در هرمزگان به فروش رسید