مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-29اجتماعي

تماشاخانه سیار کانون به مناطق جنوبی کشور می رود


تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه فصل زمستان به مناطق جنوبی کشور سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سفرهای فصل زمستان تماشاخانه های سیار کانون آغاز و با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی و اقلیمی کشورمان، مهمان کودکان و نوجوانان مناطق مختلف و جزایر استان هرمزگان می شود.

امکان سفر به جزایر جنوبی و مناطق مختلف استان هرمزگان از روز 14 تا 23 آذر 1400 فراهم شده است و برنامه ها و نمایش ها به ترتیب در محله های حاجی آباد، احمدی، فین، بندرعباس (پالایشگاه)، ایسین، قلعه قاضی، پل، خمیر، بستک، جناح، بندر لنگه، قشم، لارک، سیریک، میناب و ابوموسی برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

برنامه های در نظر گرفته شده برای این مناطق شامل پخش فیلم های سینمایی و انیمیشن های کانون، اجرای تئاتر و قصه گویی می شود و روزانه دو تا سه سانس اجرای برنامه در مناطق مختلف پیش بینی شده است.

تماشاخانه های سیار کانون با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی در سراسر کشور به ویژه مناطق کم برخوردار به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان می پردازد.

این تماشاخانه ها با برنامه ریزی معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری اداره کل کانون استان هرمزگان، راهی مناطق جنوبی کشور می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشاخانه سیار کانون به مناطق جنوبی کشور می رود

تماشاخانه سیار کانون به مناطق جنوبی کشور می رود