مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-29فرهنگي

داستان های برگزیده مسابقه ملی داستان کوتاه بحران چاپ شدند


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از چاپ کتاب داستان های برگزیده مسابقه ملی داستان کوتاه بحران که به همت این سازمان برگزار شده بود خبر داد.

- ، حیدر کلهری معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اعلام اینکه نخستین مسابقه ملی داستان کوتاه بحران اوایل سال جاری به همت این سازمان برگزار شد و برگزیدگان آن تقدیر شدند از چاپ کتاب داستان های برگزیده این مسابقه ملی خبر داد.

وی گفت: عباس حسین نژاد دبیر و منصور ضابطیان، حامد عسکری، مژده لواسانی و لیلا باقری داوران این جشنواره بودند و از میان 1050 اثر 5 داستان کوتاه برگزیده و 100 داستان برای چاپ در مجموعه کتاب داستان بحران منتخب شدند.

کلهری با اشاره به اینکه کتاب داستان بحران در 136 صفحه داستان های کوتاه کوتاهی را با محوریت بحران و با هدف جلب توجه مخاطبان به بلایای طبیعی و غیرطبیعی عرضه کرده؛ افزود: دبیرخانه این مسابقه٬ مجموعه داستان کوتاه کوتاه را برای نویسندگان حاضر در این مجموعه ارسال خواهدکرد.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعلام فراخوان جشنواره طنز و کاریکاتور بحران نیز خبر داد که اکنون توسط این سازمان با همکاری دفتر طنز حوزه هنری در حال برگزاری است و تا 10 دی ماه مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان های برگزیده مسابقه ملی داستان کوتاه بحران چاپ شدند

داستان های برگزیده مسابقه ملی داستان کوتاه بحران چاپ شدند