مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-29اجتماعي

آخر هفته، تهران بارانی است


آسمان تهران نیز فردا (9 آذرماه) قسمتی ابری و غبار آلود با بیشترین و کمترین دمای 17 و 8 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

- آسمان تهران نیز فردا (9 آذرماه) قسمتی ابری و غبار آلود با بیشترین و کمترین دمای 17 و 8 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوای تهران طی روزهای آینده از بارش باران از ظهر پنجشنبه تا عصر جمعه (11 و 12 آذرماه) درسطح استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده، آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش ملایم باد و به دلیل پایداری جو در مناطق پرتردد شهری و صنعتی، با کاهش کیفیت هوا و غبارآلود پیش بینی می شود.

از عصر چهارشنبه (10 آذرماه) با نفوذ سامانه بارشی، افزایش ابر و از ظهر پنجشنبه تا عصر جمعه (11 و 12 آذرماه) در سطح استان بارش باران و وزش باد در پاره ای نقاط گاهی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در بخش های شمالی استان بارش باران و برف در ارتفاعات مه آلود و گاهی کولاک برف مورد انتظار است.

از پنجشنبه شب تا بامداد شنبه (11 تا 13 آذرماه) کاهش محسوس دما به طور میانگین بین 5 تا 8 درجه سلسیوس و در دامنه ها و ارتفاعات یخبندان سطح زمین پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته، تهران بارانی است

آخر هفته، تهران بارانی است