مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-29اقتصادي

الحاق اراضی 560 هکتاری به قم تصویب شد


در جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری کشور موضوع الحاق اراضی 560 هکتاری مجاور پردیسان به شهر قم مطرح و پس از بحث و بررسی تصویب شد.

- ایسنا/قم  مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: در جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری کشور موضوع الحاق اراضی 560 هکتاری مجاور پردیسان به شهر قم مطرح و پس از بحث و بررسی تصویب شد.

امروز حسن صبوری در گفتگویی اظهارکرد بیان داشت: سال گذشته و در راستای تامین زمین برای احداث واحدهای مسکونی الحاق اراضی 560 هکتاری مجاور پردیسان به شهر قم مطرح و در استان تایید شده بود.

وی افزود: الحاق این اراضی به شهر قم نیازمند تایید و تصویب شورایعالی شهرسازی و معماری کشور بود که امروز هشتم آذرماه جلسه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی به عنوان رییس شورایعالی شهرسازی و معماری کشور و سایر اعضا و استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر قم برگزار شد و پس از بررسی موضوع و تبادل نظر، الحاق اراضی 560 هکتاری مجاور پردیسان به شهر قم مورد موافقت شورایعالی شهرسازی و معماری کشور قرار گرفت.

وی گفت: دراین راستا به زودی سامانه ثبت نام طرح جهش تولید مسکن برای استان قم فعال خواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد: عملیات آماده سازی این اراضی نیز به زودی آغاز و از تمام ظرفیت های استان برای تسریع در این امر استفاده خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق اراضی 560 هکتاری به قم تصویب شد

الحاق اراضی 560 هکتاری به قم تصویب شد