مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-29سياسي

درمان معتادان در مراکز ترک اعتیاد بدون مهارت آموزی کافی نیست


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه پس از پروسه درمان، دوره های مهارت آموزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: درمان در مراکز ترک اعتیاد بدون مهارت آموزی کافی نیست.

- ، سردار اسکندر مؤمنی صبح دوشنبه در بازدید از مرکز نگهداری معتادین متجاهر ماده 16 اخوان ملارد واقع در غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع معتادان در اولویت اول حوزه مبارزه با موارد مخدر است که رییس جمهور هم تاکید خاصی در آن موضوع داشتند و قرار شد که سامان دهی کامل صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع مربوط به معتادان دارای چندین مرحله است که اول شامل درمان می باشد گفت: پس از پروسه درمان، دوره های مهارت آموزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این دوره ها در مراکز اخوان انجام می شوند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه تمام مراکز جدیدی که طی دو سال جدید راه اندازی شده اند حتماً محلی برای مهارت آموزی دارند افزود: افرادی که در این مکان ها هستند پس از سم زدایی و مراحل اولیه و اقدامات روانشناسی مهارت هایی را یاد می گیرند و از مجموعه این مهارت ها تولیداتی دارند که از خارج از مرکز سفارش می دهند و بخشی از عوائد آن به این افراد بازگشت داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان معتادان در مراکز ترک اعتیاد بدون مهارت آموزی کافی نیست

درمان معتادان در مراکز ترک اعتیاد بدون مهارت آموزی کافی نیست