مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 18:252021-11-28سياسي

پرداخت اضافه کاری های اضافی در شهرداری فردیس ممنوع!


طبق روالی که از گذشته بوده، میزان حق اضافه کاری پرسنل شهرداری فردیس با ساعت کاری واقعی آنها متناسب نبوده است که ساماندهی آن از شهردار فردیس درخواست شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ناصر نورپور، عضو شورای اسلامی شهر فردیس، عصر امروز در صحن علنی شورای شهر کرج، با اشاره به اینکه اعضای شورا اختیاری برای دخالت در حقوق پرسنل شهرداری ندارند، گفت: موضوع اضافه کاری، امری متفاوت است که با توجه به اعتراض بسیاری از همکاران شهرداری در خصوص پرداخت بی رویه اضافه کاری به برخی پرسنل، بررسی این موضوع  از شهردار فردیس درخواست شد.

وی توضیح داد: برخی همکاران شهرداری معترض بودند که عده ای از کارمندان یک ساعت هم اضافه تر از ساعت اداری، حضور نداشتند؛ حتی تعدادی انگشت شمار در وقت اداری اصلا سرکار حاضر نبودند؛ اما 175 ساعت حقوق اضافه کاری دریافت می کنند.

درحالیکه برخی که واقعا اضافه کاری می کنند، فقط حقوق  120 ساعت اضافه کاری را  دریافت می کنند.

  نماینده مردم در شورای شهر فردیس اضافه کرد: ظاهرا از قبل هم  این روال وجود داشته  که حالا با اعتراض  همکاران شهرداری، بررسی این موضوع را از شهردار فردیس درخواست کردیم.

خوشبختانه این موضوع در اسرع وقت توسط  شهردار بررسی و پیگیری شد و حقوق اضافه کاری پرسنل متناسب با ساعت کاری واقعی ساماندهی شد که جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت اضافه کاری های اضافی در شهرداری فردیس ممنوع!

پرداخت اضافه کاری های اضافی در شهرداری فردیس ممنوع!