مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 17:502021-11-28سياسي

پروژه های راه وشهرسازی سیستان وبلوچستان باید مشمول بودجه ملی شود


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: باید برای عملیاتی کردن پروژه های راه و شهرسازی استان بودجه ملی در نظر گرفته شود.

- به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مجموعه راه و شهرسازی در توسعه استان نقش زیربنایی داشته و هرچه کار با سرعت بیشتری دنبال شود در تسریع رشد استان مؤثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان افزود: برای ایفای نقش استان در حوزه حمل و نقل و ترانزیت نیازمند توسعه زیرساخت ها در حوزه راه هستیم.

وی بیان کرد: طولانی شدن پروژه های راه و شهرسازی با توجه به شرایط اقتصادی و تورم، بسیار هزینه بر خواهد بود و نیاز است تا با همراهی و همکاری استاندار برای عملیاتی کردن پروژه ها بودجه ملی در نظر گرفته شود.

آیت الله محامی ادامه داد: دوراندیشی و استفاده از مصالح با کیفیت جهت ساخت و ساز مطلوب بسیار مهم است و باید به اجرای کار به صورت صحیح توجه داشته باشید.

ساماندهی حاشیه نشینی به نوعی تحفظ بر بیت المال و منافع ملی است زیرا در مواردی افراد دنبال زمین خواری هستند.

امام جمعه زاهدان گفت: رفع پدیده حاشیه نشینی به تنهایی ممکن نیست و دستگاه های مختلف باید در این راستا تلاش کنند زیرا مشکل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های راه وشهرسازی سیستان وبلوچستان باید مشمول بودجه ملی شود

پروژه های راه وشهرسازی سیستان وبلوچستان باید مشمول بودجه ملی شود