مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 17:402021-11-28سياسي

دادگاه سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی برگزار شد


دامه جلسه دادگاه رسیدگی به سانحه پرواز PS 752 اوکراین با حضور متهمان، شکات، خانواده جانباختگان و وکلای آن ها به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، در جلسه نخست دادگاه، فصل اول کیفرخواست پرونده قرائت و در خلال آن اسامی شکات، خلاصه شکایت و اظهارات شاکیان ایراد شد.

در این دادگاه ده متهم از رده های نظامی مختلف حضور دارند و دارای 5 وکیل هستند.

شکات نیز دارای 19 وکیل هستند.

قاضی ابراهیم مهرانفر با قدردانی از همکاری و مساعدت اولیای دم و شکات پرونده، اظهار داشت: در پایان جلسه قبلی دادگاه که در هفته قبل تشکیل شد تعدادی از اولیای دم و وکلای شکات به نمایندگی از سایر شاکیان پرونده در جلسه ای با حضور هیات قضایی شرکت کردند و در آن جلسه مقرر شد که ادامه کیفرخواست در این جلسه قرائت شود و پس از آن یک مهلت مقتضی و مناسب به شکات پرونده و وکلا داده شود تا ایرادات خود را به پرونده و نظر کارشناسی بیان دارند.

وی بیان داشت: قرار است امروز ابلاغ کارشناسی از سوی دادسرا در مورد پرونده حاضر صورت گیرد و متعاقب آن فرآیند های قانونی لازم انجام پذیرد.

پس از آنکه با دستور قاضی، نماینده دادستان برای قرائت ادامه کیفرخواست در جایگاه حاضر شد، شکات و اولیای دم اعلام داشتند که ابتدا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی برگزار شد

دادگاه سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی برگزار شد