مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 17:402021-11-28بين الملل

عربستان در فشار علیه صنعا شکست خورده است


وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن گفت: افزایش درگیری های کنونی در تعدادی از جبهه ها به این دلیل است که ائتلاف سعودی به این باور رسیده که در فشار آوردن علیه صنعا شکست خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، هشام شرف وزیر امور خارجه یمن امروز (یکشنبه) در گفتگو با شبکه المیادین افزود: بمباران بیش از حد و تکرار آنچه از آغاز حملات نیرو های ائتلاف به سرکردگی عربستان علیه یمن اتفاق افتاده، بیانگر ناتوانی آن ها است.

وی با تاکید بر اینکه آن ها باید بدانند که ما به خاطر مردم یمن و نه به خاطر گروه ها یا طرف ها در این جنگ می جنگیم ، ادامه داد: عزت مردم یمن اصل است و [ جنگ]هر چقدر هم که طول بکشد ما آماده ایم.

وزیر خارجه یمن یادآورشد که سیاست فشار و قدرت نمایی در بسیاری از کشور ها از ویتنام گرفته تا جا های دیگر با شکست روبه رو شده است.

شرف با بیان اینکه دست ما برای صلح عادلانه دراز است، افزود: بنابراین فرودگاه صنعا و بنادر را باز کنند تا نشانه هایی از صلح وجود داشته باشد، اما اگر در حالی که ما را بمباران و برای ما قدرت نمایی می کنند، به صلح روی بیاوریم، کمکی نمی کند.

وی همچنین با یادآوری اینکه فرودگاه بین المللی صنعا یک فرودگاه غیرنظامی است و پایگاه نظامی به نام پایگاه الدیلمی وجود دارد و فرودگاه صنعا هیچ ارتباطی با پایگاه هوایی ندارد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان در فشار علیه صنعا شکست خورده است

عربستان در فشار علیه صنعا شکست خورده است