مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 16:302021-11-28اقتصادي

ضرورت تسریع در اجرای طرح جهش تولید مسکن در گیلان/ دستگاه ها هماهنگ باشند


استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح جهش تولید مسکن، گفت: دستگاه های متولی باید هماهنگ باشند.

- ، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن گیلان با اشاره به اینکه سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن 28 هزار واحد مسکونی است، اظهار کرد: در طرح اقدام ملی نیز 11 هزار واحد برای استان تعیین شده که باید تا پایان امسال تکمیل و واگذار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اولویت ها در استان ساخت مسکن برای محرومان و افراد تحت پوشش بهزیستی است، گفت: ایجاد زیرساخت ها در مناطقی که برای ساخت منازل مسکونی قبل از آغاز اجرای طرح لازم و ضروری است استاندار گیلان با تأکید بر اینکه نباید ضعف های موجود در طرح مسکن مهر در طرح جهش تولید به وجود آید، اضافه کرد: در استان گیلان با محدودیت زمین مواجه هستیم اما این موضوع نباید سبب شود که در هر منطقه و محلی اعم از حاشیه رودخانه ها مسکن ساخته شود.

وی همچنین در ادامه بر ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای طرح جهش تولید تأکید و تصریح کرد: باید برای تأمین مصالح هماهنگی های لازم با سازمان صمت برای برداشت مصالح و جلوگیری از صادرات آن در دستور کار قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی و آغاز بارش ها در نیمه دوم سال اجرای طرح ها با مشکل مواجه می شود، ادامه داد: قبل از بروز هر مشکلی بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در اجرای طرح جهش تولید مسکن در گیلان/ دستگاه ها هماهنگ باشند

ضرورت تسریع در اجرای طرح جهش تولید مسکن در گیلان/ دستگاه ها هماهنگ باشند