مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 14:302021-11-28سياسي

خوشبینی به گفت وگوهای وین به برنامه ریزی های تجاری بهتر با ایران منجر می شود


سفیر اتریش درباره گفت وگوهای وین گفت: قطع به یقین این گفت وگوها آسان نخواهد بود اما سعی می کنیم خوش بینانه ترین نتیجه را در نظر بگیریم و این سناریوهای خوش بینانه منجر به این خواهد شد که در حوزه مالی و تجارت به اهداف بزرگ تر فکر کرده و برنامه ریزی کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی سفیر اتریش درباره گفت وگوهای وین گفت: قطع به یقین این گفت وگوها آسان نخواهد بود اما سعی می کنیم خوش بینانه ترین نتیجه را در نظر بگیریم و این سناریوهای خوش بینانه منجر به این خواهد شد که در حوزه مالی و تجارت به اهداف بزرگ تر فکر کرده و برنامه ریزی کنیم.

ولف دیتریش هایم در دیدار با شهردار مشهد اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در ابتدای ماموریت خود این فرصت دست داد تا به شهر مشهد سفر کنم.

وی به قدمت بالای روابط 2 کشور اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر این روابط برقرار است و در روزهای آتی میزبان هیاتی عالی رتبه در حوزه اقتصادی و مالی از ایران در اتریش هستیم.

لذا درخواست من ارزیابی فرصت های همکاری به صورت مشترک است.

دیتریش هایم وضعیت پاندمی کرونا در اتریش را بحرانی خواند و ضمن تبریک به دولت و مسئولان ایران برای واکسیناسیون در مدت زمان کم و حجم زیاد، افزود: ما از این مساله تعجب نمی کنیم زیرا تعداد زیادی از پزشکان ایرانی الاصل در اتریش در حال خدمت هستند و می دانیم نظام س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشبینی به گفت وگوهای وین به برنامه ریزی های تجاری بهتر با ایران منجر می شود

خوشبینی به گفت وگوهای وین به برنامه ریزی های تجاری بهتر با ایران منجر می شود