مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-28سياسي

صدور 190 مجوز فعالیت دفتر پیشخوان به بانوان آذربایجان غربی


مدیرکل ارتباطات و فناوری آذربایجان غربی از صدور 190 مجوز فعالیت دفتر پیشخوان به بانوان استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل ارتباطات و فناوری آذربایجان غربی از صدور 190 مجوز فعالیت دفتر پیشخوان به بانوان استان خبر داد.

قاسم جلیلی نژاد بیان کرد: در راستای حمایت از اشتغال بانوان بیش از500 بانوی استان نیز در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و همچنین در دفاتر ICT روستایی تازه تاسیس مشغول به کار شده اند.

جلیلی نژاد با تاکید بر برون سپاری خدمات دستگاه های خدمت رسان گفت:برون سپاری خدمات از طریق این دفاتر باعث افزایش انگیزه برای فعالیت بیشتر دفاتر ، ایجاد اشتغال وهمچنین تسهیل در ارائه خدمات و کاهش هزینه ها و بسیاری از مزایای دیگر دولت الکترونیک می شود.

مدیرکل ارتباطات آذربایجان غربی با اشاره به اعطای مجوز بانک مرکزی به 43 دفتر ICT روستایی اظهار کرد:از مزایای اعطای مجوز بانک مرکزی به دفاتر روستایی می توان به افزایش رتبه ی دفاتر روستایی در ارزشیابی سالانه و نیز اعتماد سازی قابل توجه دفاتر نزد مردم اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومیICT استان، وی با اشاره به مزایای دفاتر پیشخوان روستایی افزود: ایجاد فرصت برابر برای هر ایرانی به منظور مراجعه به دستگاه دولتی،از مزایای دفاتر فناوری اطلاعات روستایی و دفاترپیشخوان شهری است زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 190 مجوز فعالیت دفتر پیشخوان به بانوان آذربایجان غربی

صدور 190 مجوز فعالیت دفتر پیشخوان به بانوان آذربایجان غربی