مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 17:552021-11-27سياسي

حمایت فراکسیون راهبردی از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش


رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از حمایت این فراکسیون از «یوسف نوری» خبر داد و گفت که 10 پیشنهاد در قالب طرح فناوری اطلاعات و ارتباطات به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارائه شد.

- رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از حمایت این فراکسیون از یوسف نوری خبر داد و گفت که 10 پیشنهاد در قالب طرح فناوری اطلاعات و ارتباطات به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز در نشستی با حضور یوسف نوری، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و روسای کمیسیون های اجتماعی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جامع تدوین شده از سوی کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای، اظهار کرد: این طرح به وزیر پیشنهادی آموزش و پروش ارائه شد و به طور حتم می تواند بسیار اثرگذار باشد.

رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی همچنین با اعلام حمایت این فراکسیون از یوسف نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با توجه به سوابق و برنامه های ارائه شده، بیان کرد: فراکسیون راهبردی آمادگی دارد با حضور فعالان عمده کسب و کار و نظام صنفی یارانه ای کل کشور و نیز انجمن های کسب و کار توسط کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به تدوین کامل برنامه های ارائه شده به وزیر پیشنهادی آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت فراکسیون راهبردی از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

حمایت فراکسیون راهبردی از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش