مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 17:502021-11-27بين الملل

علت سقوط جنگنده اف-35 انگلیس در دریای مدیترانه


به دنبال نامعلوم اعلام کردن دلیل سقوط یک فروند جنگنده اف- 35 متعلق به نیروی هوایی انگلیس در دریای مدیترانه، یک وبگاه چینی امروز علت این حادثه را فاش کرد.

- به نقل از وبگاه آویا، به دنبال سقوط یک فروند جنگنده اف- 35 متعلق به نیروی هوایی انگلیس در دریای مدیترانه در 26 آبان ماه سال جاری و اعلام نامعلوم بودن دلیل آن، امروز اعلام شد که این سانحه به دنبال تلاش خلبان جنگنده انگلیسی در رهگیری یک فروند جنگنده سوخ و-30 روسیه رخ داده است.

بر اساس اعلام این وبگاه، وبگاه چینی سوهو (Sohu) در این خصوص اعلام کرد که جنگنده اف -35 انگلیسی به احتمال زیاد سعی داشت با یک جنگده روسی که از پایگاه هوایی حمیمیم (در سوری) برای کنترل اوضاع در منطقه یا برای تمرین برخاسته بود تقابل کند، اما حین پرواز احتمالاً به دلیل اشتباه خلبان جنگنده اف -35، نقص فنی رخ داد و هواپیما در دریای مدیترانه در جنوب قبرس سقوط کرد.

اواخر آبان ماه اعلام شد که یک فروند جنگنده اف- 35 متعلق به نیروی هوایی انگلیس در دریای مدیترانه سقوط کرده است.

بر اساس اعلام اِسکای نیوز، این جنگنده پس از برخاستن از عرشه ناو هواپیمابر ملکه الیزابت متعلق به این کشور به پرواز مشغول بود؛ اما به دلایل نامعلومی در دریای مدیترانه سقوط کرد! وزارت دفاع انگلیس با صدور بیانیه ای در این خصوص ادعا کرده بود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت سقوط جنگنده اف-35 انگلیس در دریای مدیترانه

علت سقوط جنگنده اف-35 انگلیس در دریای مدیترانه