مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 15:052021-11-27سياسي

اولویت سیاست خارجی ایران ارتقاء همکاری های منطقه ای با کشورهای همسایه است


رییس جمهور ارتقاء سطح همکاری با کشورهای همسایه و منطقه را از اولویت های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: حضور در اجلاس سران سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) می تواند در جهت توسعه همکاری های منطقه و نیز تحکیم روابط دو جانبه با کشورهای همسایه مؤثر باشد.

- رییس جمهور ارتقاء سطح همکاری با کشورهای همسایه و منطقه را از اولویت های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: حضور در اجلاس سران سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) می تواند در جهت توسعه همکاری های منطقه و نیز تحکیم روابط دو جانبه با کشورهای همسایه مؤثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی شنبه شب پیش از عزیمت به ترکمنستان به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) درباره اهداف این سفر، اظهار داشت: این اجلاس با شعار همراه هم باشیم برای آینده بهتر و آینده پیش رو به ریاست ترکمنستان برگزار خواهد شد و اقدامات انجام شده در سازمان اکو مورد بررسی قرار گرفته و تصمیماتی برای توسعه همکاری ها برای آینده اتخاذ خواهد شد.

رییس جمهور با تأکید بر اولویت توسعه همکاری های منطقه ای با کشورهای همسایه، اظهار داشت: معتقدیم ارتقاء همکاری ها و مناسبات اقتصادی به نفع کشورهای منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت سیاست خارجی ایران ارتقاء همکاری های منطقه ای با کشورهای همسایه است

اولویت سیاست خارجی ایران ارتقاء همکاری های منطقه ای با کشورهای همسایه است