مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-27فناوري

افزایش کیفیت جست وجو در فضای مجازی با استفاده از هوش مصنوعی


جست وجوی روزانه رویدادها و اخبار به صورت هوشمند و دقیق یکی از چالش های فعالان رسانه به شمار می رود که یک محصول دانش بنیان پاسخی برای آن است.

- محمدعلی قلی نواز مدیرعامل شرکت سیما رسانه شهر که این سامانه هوشمند را تولید کرده است، با اشاره به بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت جست وجوها و نتایج دقیق گفت: ترندا به عنوان سامانه پایش و تحلیل اخبار در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، نیاز بخش قابل توجهی از فعالان حوزه دیجیتال به ویژه رسانه های برخط و مجازی را تامین کرده است.

این سامانه هوشمند، با پایش محتوایی بیش از 2000 رسانه مکتوب و آنلاین و پایش تمام مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی پاسخ گوی نیاز فعالان شبکه های اجتماعی، پژوهشگران، سازمان ها و گروه ها است   افزایش 65 درصدی کیفیت نتایج جست وجو سامانه ترندا متناسب با نیاز کاربران، اخبار و محتوای منتشر شده را پالایش و تحلیل کرده و نتابج را بر اساس کلمات کلیدی در حوزه کاری مرتبط با طبقه بندی منابع خبری، جوامع مجازی، تاریخ انتشار و گروه موضوعی به شکل های مختلف متنی و آماری ارائه می دهد.

جست وجوی روزانه اخبار برای روابط عمومی ها، معضلی است که توسط ترندا، حل شده است این کار طاقت فرسا به صورت دستی از دقت بالایی نیز برخوردار نیست و بر اساس پژوهش ها، حداقل 35 درصد نتایج جست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کیفیت جست وجو در فضای مجازی با استفاده از هوش مصنوعی

افزایش کیفیت جست وجو در فضای مجازی با استفاده از هوش مصنوعی