مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-27سياسي

سلیقه های مختلف سیاسی برای پیشرفت و آبادانی اصفهان استفاده می شود


معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: باید از ظرفیت همه سلیقه های سیاسی در راستای پیشرفت و آبادانی استان اصفهان استفاده کرد.

- ، محمدرضا جان نثاری پیش از ظهر شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شاهین شهر با بیان اینکه ماموریت اصلی فرماندهان جدید شهرستان های استان اصفهان دلگرم کردن مردم به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: باید توجه داشت که این امر تنها با ارائه خدمت جهادی محقق می شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت همه سلیقه های سیاسی در راستای پیشرفت و آبادانی استان اصفهان استفاده کرد، ابراز داشت: به همین دلیل فرمانداران جدید باید مسائل حاشیه ای و حاشیه ساز پرهیز کنند و بیشترین وقت خود را برای جذب حداکثری در راستای خدمت صادقانه و بی منت به مردم صرف کنند.

مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را کاملاً درک می کنیم معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را کاملاً درک می کنیم، گفت: مردم باید اندکی به دولت سیزدهم فرصت دهند تا تمامی ظرفیت های استفاده نشده را در راستای منافع مردم و اشتغال جوانان مجدد فعال کرد.

وی از رسانه ها خواست تا می توانند از مسئولان جدید استان اصفهان مطالبه گری داشته باشند و از سوی دیگر نیز در انعکاس اخبار خود جنبه انصاف را به کار ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیقه های مختلف سیاسی برای پیشرفت و آبادانی اصفهان استفاده می شود

سلیقه های مختلف سیاسی برای پیشرفت و آبادانی اصفهان استفاده می شود