مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:402021-11-27سياسي

انتقاد نماینده مجلس از ستاد مقابله با کرونا


ستاد مقابله با کرونا نباید دست از ابزار های سلبی بردارد و شل گرفتن این ستاد ممکن است با همان دلایلی که ما از پیک یک به 2 و سپس به 3 حرکت کردیم و به پیک 5 رسیده ایم احتمال دارد که به پیک ششم هم برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه تا محو کامل ویروس کرونا نباید از اجرای کامل پروتکل های پیشگیرانه دست بکشیم، گفت: عادی انگاری ها و عدم استفاده ستاد کرونا از ابزار های سلبی می تواند ما را به سمت پیک ششم ببرد.

محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان اظهار داشت: تا محو کامل ویروس کرونا نبایستی از اجرای کامل پروتکل های پیشگیرانه دست بکشیم و نبایستی تصمیمات عجولانه جهت عادی سازی جامعه بگیریم.

وی افزود: نباید به پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی کشور سیاه و سفید و یا صفر و صد نگاه کرد و درباره آموزش مجازی در این شرایط باید نهایت استفاده را انجام داده و ترکیبی به موضوع آموزش حضوری و غیر حضوری نگاه کنیم.

چرا که این موضوع می تواند یک فرصت برای کشور باشد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فاجعه بار بودن عادی انگاری عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: به سرپرست وزارت آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، وزیر علوم، وزیر کشور و وزیر تعاون اعلام کرده ام که اگر ما نمی توانیم از کرونا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده مجلس از ستاد مقابله با کرونا

انتقاد نماینده مجلس از ستاد مقابله با کرونا