مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:302021-11-27سياسي

پرونده «تعاونی سیمان تهران» در شرف ارسال به دادگاه است


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری ضمن حضور در جمع 80 نفر از مالباختگان «تعاونی سیمان تهران» (پروژه نگین راگا) گفت: پرونده جهت ارسال به دادگاه، - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری ضمن حضور در جمع 80 نفر از مالباختگان تعاونی سیمان تهران (پروژه نگین راگا) گفت: پرونده جهت ارسال به دادگاه، آماده تصمیم گیری نهایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در جمع 80 نفر از مالباختگان تعاونی سیمان تهران (پروژه نگین راگا) بیان کرد: آرمان اصلی قوه قضاییه، حمایت از حقوق هموطنان است و پیگیری و احقاق حقوق مالباختگان از وظایف اصلی دستگاه قضا است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری گفت: دادگستری شهرستان ری با اتخاذ رویکرد صیانتی از حقوق عامه، پیشگیری از تضییع آن و در راستای اهداف والای قوه قضاییه، در مقابله با سودجویان برخورد قاطعانه خود را اعمال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رسیدگی های قضایی و نظارت بر روند پیگیری پرونده های جاری در این دادسرا اولویت اصلی است، خاطرنشان کرد: مالباختگان با معرفی نماینده جهت تسریع در روند تحقیقات، دستگاه قضا را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه پرونده جهت ارسال به دادگاه، آماده تصمیم گیری نهایی است، اظهار کرد: حمایت همه جانبه خود را جهت جبران زیان اقتصادی به شاکیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده «تعاونی سیمان تهران» در شرف ارسال به دادگاه است

پرونده «تعاونی سیمان تهران» در شرف ارسال به دادگاه است