مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:302021-11-27سياسي

بخش میمه به شهرستان تبدیل شود / لزوم ساماندهی یارانه های پنهان در بودجه 1401


نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت سیزدهم به ویژه استاندار جدید اصفهان انتظار داریم که بخش میمه به شهرستان تبدیل شود تا ظرفیت رشد آن مهیا شود.

- ، حسینعلی حاجی دلیگانی پیش از ظهر شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شاهین شهر ضمن قدردانی از فعالیت های اسفندیار تاجمیری فرماندار سابق و آرزوی موفقیت برای سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شاهین شهر اظهار داشت: خدمت به مردم همواره باید در رأس برنامه های همه مسئولان در سطوح مختلف نظام باشد.

وی در ادامه با اشاره به فصل بودجه ریزی دولت ابراز داشت: از دولت سیزدهم انتظار داریم در ارائه بودجه 1401 بسیار دقت کند و بودجه را به صورتی تدوین کند که باعث کاهش فقر شود و کیفیت زندگی شهروندان افزایش یابد.

یارانه های پنهان در بودجه 1401 ساماندهی شوند نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یارانه های پنهان در بودجه 1401 باید ساماندهی شوند، گفت: موضوع یارانه های پنهان باید جراحی و دستاورد آن به نفع قشر ضعیف جامعه باشد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم باید در بودجه سال آینده در حوزه کاهش حقوق های نجومی ورود پیدا کنند و آنها را ساماندهی کند، گفت: قابل قبول نیست کارمند یک نهاد مثلاً چهار میلیون تومان دریافتی داشته باشد اما در نهادی دیگر کارمند مشابه چهار برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش میمه به شهرستان تبدیل شود / لزوم ساماندهی یارانه های پنهان در بودجه 1401

بخش میمه به شهرستان تبدیل شود / لزوم ساماندهی یارانه های پنهان در بودجه 1401