مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:002021-11-27اقتصادي

آخرین وضعیت سود سهام عدالت/ چند درصد از سود سهام عدالت باقی مانده است؟


در حال حاضر کمتر از 10 درصد از واریز سود سهامداران عدالت باقی مانده و این سود طی دو مرحله، که در مرحله اول 50 درصد و در مرحله دوم حدود 44 درصد بوده به مردم پرداخت شده است.

- مدیر روابط عمومی سازمان بورس گفت: حدود 4 درصد از سود سهام عدالت به سبب افزایش سرمایه شرکت گل گهر سیرجان به صورت سهام به پرتفوی سهامداران اضافه شد.

محمد هادی سلیمی زاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس اوراق بهادار، در خصوص میزان سود واریز نشده سال مالی 98 سهامداران عدالت گفت: در حال حاضر کمتر از 10 درصد از واریز سود سهامداران عدالت باقی مانده و این سود طی دو مرحله، که در مرحله اول 50 درصد و در مرحله دوم حدود 44 درصد بوده به مردم پرداخت شده است.

حدود 94 درصد از سود به صورت نقدی به مردم پرداخت شده است او گفت: بنابراین حدود 94 درصد از سود به صورت نقدی به مردم پرداخت شده و تکلیف مابقی نیز به این صورت است که، حدود 4 درصد از آن به سبب افزایش سرمایه شرکت گل گهر سیرجان به تعداد سهام مردم افزوده شده و حدود 2 درصد دیگر نیز به علت پرداخت نکردن سود از سوی شرکت مخابرات واریز نشده است.

در این مورد سازمان بورس از طریق مراجع حقوقی در راستای اخذ سود از شرکت مخابرات اقدام کرده، اما تاکنون این شرکت از واریز این وجوه سرپیچی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سود سهام عدالت/ چند درصد از سود سهام عدالت باقی مانده است؟

آخرین وضعیت سود سهام عدالت/ چند درصد از سود سهام عدالت باقی مانده است؟