مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-27سياسي

تعیین هدف رسیدن به مدار 36 هزار کیلومتری فضا تا چهار سال آینده


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به هدف رسیدن به مدار 36 هزار کیلومتری، گفت: با اعتماد مسوولان، حمایت دولت و کار شبانه روزی دانشمندان و متخصصان صنعت فضایی، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به هدف رسیدن به مدار 36 هزار کیلومتری، گفت: با اعتماد مسوولان، حمایت دولت و کار شبانه روزی دانشمندان و متخصصان صنعت فضایی، به فضل خداوند به مدار 36هزار کیلومتری می رسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین جلسه شورای عالی فضایی در دولت سیزدهم، پس از یک دهه توقف برگزار شد و در این جلسه، سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری به نقش این شورا در سیاست گذاری و ترسیم نقشه راه برای توسعه صنعت فضایی کشور اشاره کرد و گفت: اینکه بعد از نزدیک به 11 سال اولین جلسه شورای عالی فضایی تشکیل می شود، نشان دهنده عزم این دولت برای توسعه صنعت فضایی است.

رییسی بر ارزان و بومی سازی صنعت فضایی تأکید کرد و گفت: همه بخش های فعال در این صنعت باید با هم پوشانی و هم گرایی و استفاده از تجربیات یکدیگر و پرهیز از کارهای موازی دست به دست هم بدهند و خواسته مقام معظم رهبری را برای رسیدن به مدار 36 هزار کیلومتری محقق سازند.

البته دستیابی به این هدف یک مسیر حداقل 10 ساله است، اما مطمئن هستیم که به فضل خداوند با روحیه جهادی متخصصین کشور و با حمایتی که دولت سیزدهم خواهد کرد این مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین هدف رسیدن به مدار 36 هزار کیلومتری فضا تا چهار سال آینده

تعیین هدف رسیدن به مدار 36 هزار کیلومتری فضا تا چهار سال آینده