مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-27سياسي

مسؤول کمیته صیانت مداحان معرفی شد/ واعظی: به دنبال هم افزایی تشکل های مداحی هستیم


جلسه هیات رییسه کانون مداحان با اعضای کانون مداحان شهر تهران به ریاست احمد واعظی، رییس کانون مداحان کشور و با حضور حمید منتظر رییس کانون مداحان استان تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جلسه هیات رییسه کانون مداحان با اعضای کانون مداحان شهر تهران به ریاست احمد واعظی رییس کانون مداحان کشور و با حضور حمید منتظر رییس کانون مداحان استان تهران با موضوع و هدف بررسی مشکلات و انحرافات اخیر در حوزه ستایشگری و راهکارهای حل این معضل برگزار شد.

احمد واعظی رییس کانون مداحان کشور در این جلسه ضمن پرداختن به مشکلات مداحان و شنیدن سخنان اعضای کانون مداحان تهران اظهارداشت: تلاش می کنیم، تمام تشکل ها در حوزه ستایشگران اهل بیت علیهم السلام به یک ید واحده تبدیل شوند.

جواد حیدری، نایب رییس کانون مداحان و مسؤول کمیته صیانت هم در این جلسه، نکاتی در خصوص حفاظت و صیانت از قداست فضای ستایشگری اعلام کرد.

رؤسای کانون مداحان استان تهران نیز در این جلسه به معضلات جامعه مداحی و راهکارهای حل آن پرداختند.

همچنین مهرواره هوای نو به عنوان رویداد تجلیل از برگزیدگان سال هیأت و تشکل های دینی جمهوری اسلامی ایران از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اهمیت آن برای فضای ستایشگری تشریح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول کمیته صیانت مداحان معرفی شد/ واعظی: به دنبال هم افزایی تشکل های مداحی هستیم

مسؤول کمیته صیانت مداحان معرفی شد/ واعظی: به دنبال هم افزایی تشکل های مداحی هستیم