مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-27دانش

توجه هدفمند و سیستماتیک به پژوهش اولویت اصلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیدرضا غفاریان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم امضا تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه امیرکبیر و سازمان صنایع هوایی گفت: - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اولویت اصلی این دانشگاه توجه هدفمند و سیستماتیک به فعالیت های پژوهشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیدرضا غفاریان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم امضا تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه امیرکبیر و سازمان صنایع هوایی گفت: پرداخت هدف مند و سیستماتیک به رویداد های پژوهشی از اولویت های دانشگاه است و در این مسیر برنامه ریزی وسیعی صورت گرفته است.

وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از پتانسیل علمی و پژوهشی بسیار بالایی برخوردار است و زمانیکه ارتباط سیستماتیک میان این دانشگاه و صنایع بر قرار گردد شاهد خروجی بسیار ارزشمند و کاربردی خواهیم بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد ارتباط هدفمند با صنعت داشته باشد تا از این طریق بتواند براساس نیاز های کشور حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه هدفمند و سیستماتیک به پژوهش اولویت اصلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است

توجه هدفمند و سیستماتیک به پژوهش اولویت اصلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است