مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-27سياسي

امیر واحدی: پیشرفت های راهبردی و دفاعی «نداجا» قابل توجه است


نیروی دریایی توانسته است با تکیه بر ظرفیت های داخلی و اعتماد به توانمندی های نخبگان کشور به پیشرفت های راهبردی و دفاعی قابل توجهی دست یابد.

- ، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و هیئت همراه به مناسبت فرا رسیدن 7 آذر، روز نیروی دریایی ارتش با حضور در ستاد نیروی دریایی ارتش با امیر دریادار شهرام ایرانی دیدار و گفتگو کردند.

امیر واحدی در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی دریایی با اشاره به پیشرفت های این نیرو، گفت: بحمدالله نیروی دریایی توانسته است با تکیه بر ظرفیت های داخلی و اعتماد به توانمندی های نخبگان کشور و حمایت از خلاقیت ها و ابتکارات به پیشرفت های راهبردی و دفاعی قابل توجهی دست یابد.

وی تصریح کرد: قطعا با وحدت و همدلی که امروز بین تمام نیروهای مسلح کشور وجود دارد و با رهبری حکیمانه و مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا هیچ ابر قدرتی جرأت نخواهد داشت چشم طمع به میهن ایران سرافراز و عزیزمان داشته باشد چنانچه در هشت سال دفاع مقدس اینگونه بوده است.

در ادامه این دیدار امیر دریادار ایرانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه با اشاره به مجاهدت های جانانه تیزپروازان نیروی هوایی گفت: قطعا شکست سنگین و سقوط نیروی دریایی رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر واحدی: پیشرفت های راهبردی و دفاعی «نداجا» قابل توجه است

امیر واحدی: پیشرفت های راهبردی و دفاعی «نداجا» قابل توجه است