مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-27اقتصادي

زالی: کاهش 12 درصدی بستری کرونا در تهران/ شهر قرمز نداریم


اکنون شرایط تهران با ثبات تلقی می شود اما همانطور که استحضار دارید کماکان باید با توجه به پیچیدگی هایی که در تهران وجود دارد، بحث ناپایداری و شکنندگی شرایط را در نظر بگیریم.

- اکنون شرایط تهران با ثبات تلقی می شود اما همانطور که استحضار دارید کماکان باید با توجه به پیچیدگی هایی که در تهران وجود دارد، بحث ناپایداری و شکنندگی شرایط را در نظر بگیریم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران ضمن تشریح وضعیت بیماری در پایتخت، تاکید کرد: به جز افزایشی مختصر در یکی از شهرهای شرقی استان تهران، مابقی شهرهای استان کاهش آمار را نشان می دهند و در حال حاضر میزان بستری بیماران در استان تهران نسبت به هفته گذشته نزدیک به 12 درصد کاهش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی، گفت: سومین هفته متوالی است که تهران شهر قرمز نداشته است و عمدتا رنگ شهرهای تهران زرد بوده است.

البته شهرهای ملارد و بهارستان هم رنگ آبی دارند.

در طول 3 هفته اخیر رنگبندی کرونایی در تهران تغییر محسوس نداشته و از ابتدای 3 هفته گذشته تهران فاقد شهر قرمز بوده و شهرهای نارنجی تهران هم طی 16 روز گذشته به رنگ زرد تبدیل شدند.

وی افزود: به جز یک افزایش مختصر در یکی از شهرهای شرقی استان تهران مابقی شهرهای استان کاهش آمار را نشان می دهد و در حال حاضر میزان بستری بیماران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: کاهش 12 درصدی بستری کرونا در تهران/ شهر قرمز نداریم

زالی: کاهش 12 درصدی بستری کرونا در تهران/ شهر قرمز نداریم