مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-27اقتصادي

خرید دام های مولد توسط اتحادیه عشایر و پشتیبانی امور دام


برای حمایت دامداران و برای اینکه دلال ها با قیمت پایین دام ها را خریداری نکنند برای دام های حذفی و مولد یک دستور العمل تدوین کردیم که پشتیبانی دام، - ایسنا/تهران وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای حمایت دامداران و برای اینکه دلال ها با قیمت پایین دام ها را خریداری نکنند برای دام های حذفی و مولد یک دستور العمل تدوین کردیم که پشتیبانی دام، این دام ها را با قیمت مصوب خریداری کند.

سید جواد ساداتی نژاد صبح امروز شنبه 6 آذر ماه در حاشیه بازدید و بررسی مشکلات دامداران عشایر در روستای ایجدانک ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دغدغه های دامداران به جا، دقیق و درست است و در سفرهای استانی رییس جمهور هم به قسمت های عشایر نشین همین دغدغه ها مطرح بوده است.

ساداتی نژاد با بیان اینکه در سفرهای رییس جمهور در خصوص عشایر چند تصمیم اتخاذ شده است، گفت: یکی از مباحث این است که همه ساله عشایر یکسری دام مازاد و حذفی دارند که باید پشتیبانی امور دام آن ها را خرید کند، دستور العمل این موضوع مشخص شده و آمادگی خرید نیز وجود دارد.

وی عنوان کرد: طبق ضوابط و آیین نامه های دامپزشکی دام های آبستن و مولد برای کشتار مناسب نیستند و با عاملان این کار برخورد می شود اما برای حمایت دامداران و برای اینکه دلال ها با قیمت پایین آنها را خریداری نکنند برای دام های حذفی و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید دام های مولد توسط اتحادیه عشایر و پشتیبانی امور دام

خرید دام های مولد توسط اتحادیه عشایر و پشتیبانی امور دام