مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 09:352021-11-26فناوري

160 مورد آلودگی به بدافزار شناسایی شد


گزارشی از 300 مورد خدمت ارائه شده توسط مرکز ماهر در آبان ماه سال 1400 منتشر شده و نشان می دهد بیشترین فراوانی مربوط به آلودگی به بدافزار و بات بوده که بیشتر از 160 مورد را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارشی از 300 مورد خدمت ارائه شده توسط مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای) در آبان ماه سال 1400 در گراف های زیر قابل مشاهده است.

خدمات ارائه شده شامل فراوانی و نوع رخدادهای رسیدگی شده توسط مرکز، بخش های دریافت کننده این خدمات و نحوه مطلع شدن مرکز از این رخدادها است.

طبق این اطلاعات، بیشترین فراوانی رخداد به ترتیب مربوط به آلودگی به بدافزار و بات، فیشینگ سایت های خارجی، شناسایی آسیب پذیری، فیشینگ سایت های داخلی، افشای اطلاعات، درخواست مشاوره، درخواست ارزیابی، دیفیس سایت، گزارش های خبری، باج افزار، منع سرویس داخلی و منع سرویس خارجی بوده است.

معنای فیشینگ (معنی phishing ) یک اصطلاح برای تشریح دزدی از فرد یا گروهی از کاربران، با استفاده از فرستادن ایمیل یا ایجاد صفحات مسموم است.

این ایمیل ها و صفحات، برای جمع آوری طلاعات شخصی کاربران مانند اطلاعات حساب بانکی، اطلاعات اکانت های ایمیل و دیگر اطلاعات کاربران ایجاد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 مورد آلودگی به بدافزار شناسایی شد

160 مورد آلودگی به بدافزار شناسایی شد