مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-21ورزشي

تمرین تیم ملی فوتبال زنان در عربستان سعودی (عکس)/ آغاز به کار لیگ فوتبال


برخی از بازیکنان تیم ملی زنان عربستان سعودی بدون حجاب و برخی با حجاب مو، لباس های گشاد، شلوارک ورزشی و ساق های بلند در جلسه تمرین شرکت کردند.

- تمرین تیم ملی فوتبال زنان در عربستان سعودی (عکس)/ آغاز به کار لیگ فوتبال برخی از بازیکنان تیم ملی زنان عربستان سعودی بدون حجاب و برخی با حجاب مو، لباس های گشاد، شلوارک ورزشی و ساق های بلند در جلسه تمرین شرکت کردند.

اولین لیگ فوتبال زنان عربستان سعودی از فردا آغاز به کار می کند تا راه برای تحقق رویای حرفه ای شدن دختران این کشور و شاید بازی در جام جهانی فوتبال زنان هموار کند.

خبرگزاری فرانسه با اشاره به تاسیس لیگ فوتبال زنان در عربستان سعودی از حس و حال و آرزوهای بازیکنان زن تیم ملی فوتبال در این کشور و مشکلات آنها می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، عربستان سعودی مدت هاست به خاطر شکل دهی محدودیت های شدید علیه زنان در این کشور تحت انتقادات شدید قرار دارد.

این کشور در چند سال گذشته محدودیت های چند دهه ای برای فوتبالیست های زن را لغو کرد و اکنون قصد دارد یک تیم ملی بسیار قدرتمند برای شرکت در مسابقات بزرگ ایجاد کند.

این کشور اسلامی فوق محافظه کار متهم است که سابقه ضعیف حقوق بشری خود را با برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی لاپوشانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین تیم ملی فوتبال زنان در عربستان سعودی (عکس)/ آغاز به کار لیگ فوتبال

تمرین تیم ملی فوتبال زنان در عربستان سعودی (عکس)/ آغاز به کار لیگ فوتبال