مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-07سياسي

زندگی کتاب خوان ها را تامین کنیم/ هزینه های چاپ کاهش یابد


دبیر انجمن شعر زنان شیراز با اشاره به راهکارهای کتاب خوان شدن جامعه، گفت: بهترین راهکار این است که زندگی کتاب خوان ها را تامین کنیم تا آنها با مشکلات کمتری کتاب تهیه کنند.

- - گروه استان ها: پروانه نجاتی، دبیر انجمن شعر زنان شیراز و صاحب 17 مجموعه شعر است که تازه ترین اثرش با نام زنی با داغ و دغدغه را که در اردیبهشت ماه 1400 از سوی انتشارات صریر منتشر شد، به سردار حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده است.

این مجموعه شعر در واقع تجدید چاپ سه کتاب پرطرفدار این بانوی هنرمند است که تاکنون هفت رساله کارشناسی ارشد از محتوای این کتاب برای شناخت عمیق تر ادبیات دفاع مقدس در دانشگاه های کشور به رشته تحریر در آمده است.

کتاب شعر زنی با داغ و دغدغه در شمارگان 1000 نسخه و 366 صفحه قطع رقعی به بهای 35 هزار تومان در کتابفروشی ها در دسترس علاقمندان قرار دارد و می تواند گزینه خوبی برای انتخاب اهالی شعر شیراز در هفته کتاب باشد.

این شاعر که در سال 1373 انجمن شعر زنان شیراز را بنیان گذاشت و 26 سال از عمر خویش را صرف تعلیم و تعلم نسل جوان و علاقمند به شعر کرده است در پاسخ به اینکه برای علاقمند کردن مردم به کتاب چه باید کرد توضیح داد: من فکر می کنم نیازی نیست برای کتاب خوان کردن مردم کار خاصی بکنیم، بلکه بهترین راهکار این است که زندگی کتاب خوان ها را امن کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی کتاب خوان ها را تامین کنیم/ هزینه های چاپ کاهش یابد

زندگی کتاب خوان ها را تامین کنیم/ هزینه های چاپ کاهش یابد