مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-07فرهنگي

باشگاه ادبیات مشهد افتتاح شد


باشگاه ادبیات مشهد با هدف آموزش و خوانش شعر و با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه شعر و ادب خراسان افتتاح شد.

- جلیل فخرایی، شاعر خراسانی، در آیین افتتاح باشگاه ادبیات مشهد که شامگاه شنبه، 15 آبان، در فرهنگسرای بهشت برگزار شد، در خصوص افتتاح این باشگاه اظهار کرد: باشگاه ادبیات مشهد با هدف آموزش و خوانش شعر و برنامه های آموزشی دیگری فعالیت خود را آغار می کند تا نسل جدید و فرهنگ عمومی شهر پوشش داده شود.

وی ادامه داد: تمام فعالیت های ادبی خانه های فرهنگ و فرهنگسراها زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و بسترسازی، برگزاری و به نوعی سخت افزار چنین اقداماتی بر عهده شهرداری مشهد است.

علیرضا حیدری، عضو شورای سیاست گذاری شعر خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: فرهنگسرای بهشت با مدیریت آقای ملایی بسیار فعال بوده و فعالیت های مؤثری در زمینه ادبیات در این فرهنگسرا صورت می گرفته است.

در حال حاضر نیز با افتتاح باشگاه ادبیات مشهد این فعالیت ها تداوم خواهد یافت، به گونه ای که ذیل عنوان باشگاه ادبیات و با هدف مشاعره و آموزش، فعالیت خواهد داشت.

برگزاری چنین جلسات و محافلی زمینه تولد شاعران بزرگی را ایجاد می کند که در ادامه محافل ادبی گذشته و با عناوین گوناگونی مانند باشگاه، خانه، پاتوق و کافه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه ادبیات مشهد افتتاح شد

باشگاه ادبیات مشهد افتتاح شد