مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-04سياسي

نصب GPS روی ماشین آلات دهیاری های هرمزگان


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان از اجرای پایلوت طرح نصب GPS روی ماشین آلات دهیاری های سطح استان خبرداد.

- ، امیر حبیبی در جلسه هماهنگی اجرای طرح پایلوت تجهیز خودروهای دهیاری ها به دستگاه جی پی اس (GPS) که با حضور نمایندگان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد، اظهار داشت: از اجرای این طرح به صورت پایلوت در هرمزگان استقبال کردیم و پیگیری و هماهنگی های لازم برای هر چه بهتر عملی شدن این طرح صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما استفاده بهینه و مناسب از خودروها به ویژه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حوزه دهیاری ها است، افزود: با اجرای کامل این طرح تک تک ماشین آلات و خودروها به صورت جداگانه قابل رصد و تحلیل داده ای است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: داده ها در این طرح به صورت متمرکز جمع آوری می شود اما قابلیت آن را دارد که نشان دهد هر خودرو دقیقاً در چه دامنه و حدود جغرافیایی و به چه مدت زمانی فعالیت داشته است.

حبیبی خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بر فعالیت ماشین آلات و خودروهای فعال در حوزه روستاها که پراکندگی جغرافیایی بسیار بالایی در استان هرمزگان دارند کاری به مراتب دشوار و دارای چالش ها و حاشیه های زیادی بود که با اجرای این طرح به سادگی در دسترس قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب GPS روی ماشین آلات دهیاری های هرمزگان

نصب GPS روی ماشین آلات دهیاری های هرمزگان