مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-30اقتصادي

«شکرانه ی انار عقدا» برگزار می شود


ویژه برنامه ی «شکرانه انار عقدا» و نمایشگاه فصلی دستاوردهای کشاورزی و اقتصادی روستاییان اردکانی به شکرانه ی برداشت انار در بخش تاریخی عقدا طی دو روز در روستای سروعلیای شهرستان اردکان یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد ویژه برنامه ی شکرانه انار عقدا و نمایشگاه فصلی دستاوردهای کشاورزی و اقتصادی روستاییان اردکانی به شکرانه ی برداشت انار در بخش تاریخی عقدا طی دو روز در روستای سروعلیای شهرستان اردکان یزد برگزار می شود.

محسن طالعی بخشدار عقدا با اشاره به برنامه های این ویژه برنامه در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: سعی داریم به مناسبت فصل برداشت انار در این بخش ارزشمند و همزمان با روز دانش آموز، ویژه برنامه ای را با عنوان شکرانه انار بخش عقدا طی روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 آبان ماه برگزار کنیم.

وی افزود: در این برنامه، نمایشگاهی از آثار و تولیدات روستاییان، محصولات غذایی و کشاورزی، بازی های بومی محلی، مسابقات ورزشی و دستاوردهای کارگروه اقتصاد مقاومتی که به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در شهرستان اردکان در حال انجام است، نیز دایر می شود که در این دو روز از ساعت 8 تا 17 برای بازدید هموطنانی که کارت واکسیناسیون کرونا داشته باشند، برپاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شکرانه ی انار عقدا» برگزار می شود

«شکرانه ی انار عقدا» برگزار می شود