مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 20:352021-10-28پزشكي

395 بیمار کرونایی در مازندران بستری هستند


طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد 89 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به 395 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روزهای کرونایی در حالی تجربه می شود که بار دیگر زمزمه موج ششم کرونا و افزایش شمار مبتلایان در پی آن بستری شدگان روزهای پر از نگرانی را برای مازندران رقم زده است و از سویی دیگر توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی نیز رو به کاهش است.

در دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی 24 ساعت گذشته 74 بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

طی این مدت تعداد 91 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون 308 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 71 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر 87 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند که در 24 ساعت گذشته 15 بیمار جدید بستری و 8 بیمار هم  ترخیص شدند همچنین 16 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

395 بیمار کرونایی در مازندران بستری هستند

395 بیمار کرونایی در مازندران بستری هستند