مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 20:052021-10-28فرهنگي

درخواست معتمدی از صداوسیما


مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما سه شنبه شب به نمایندگی از رییس رسانه ملی به عیادت احمدرضا معتمدی، کارگردان رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، حسین قرایی، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در این دیدار گفت: بسیاری از دوستان فکری و فرهنگی کشورمان منتظرند که دکتر احمدرضا معتمدی دوباره به دانشگاه بازگردد، تدریس کند و کار بسازد.

وی افزود: هم دانشجویان و هم فضای سینمایی کشور برای شما آرزوی توفیق و بهبودی دارند و منتظر حضور شما در سینما و دانشگاه هستند.

احمدرضا معتمدی، دکترای فلسفه هنر دانشگاه علامه طباطبایی هم در این دیدار با آرزوی توفیق رسانه ملی در دوره ریاست پیمان جبلی گفت: خواهش می کنم در دوره جدید، هفت فیلمی را که ساختم صداوسیما بدون جرح و تعدیل پخش کند.

وی از قاعده بازی به عنوان فیلمی در گونه فلسفی- کمدی یاد کرد و گفت: با جرح و تعدیل ها، مردم شوخی های فیلم را متوجه نمی شوند.

نکته مهم من در این فیلم آن است که پست مدرنیسم برای ما یک غنیمت است؛ لازم نیست کشورمان اقتصاد لیبرال را دوباره تجربه کند و دچار بحران های سرمایه داری شود.

وی در بخش دیگری از این دیدار از دغدغه های دیگرش هم گفت و خبر داد: کتاب آخرم با عنوان فلسفه مارتین هایدگر به خاطر نداشتن بودجه برای ترجمه، نیمه کاره مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست معتمدی از صداوسیما

درخواست معتمدی از صداوسیما