مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 19:052021-10-28حوادث

قاتل پدر و پسر مازندرانی توسط پلیس گلستان دستگیرشد


عامل قتل پدر و پسر مازندرانی که پس از قتل جسد آنها سوزانده شده بود توسط پلیس آگاهی گلستان شناسایی و 12 ساعت پس از کشف اجساد دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، صبح روز جمعه 30 مهرماه سال جاری در پی تماس مردمی با پلیس 110 و حضور گشت پلیس در مسیر منتهی به روستای قلعه محمود گرگان، جسد دو نفر در یک مزدا وانت سوخته شده کشف شد.

بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و تحقیقات لازم برای کشف حقیقت را آغاز کردند.

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد پلاک خودرو مربوط به استان مازندران است که پس از شناسایی صاحب خودرو مشخص شد فردی که هویت وی مشخص و اهل استان مازندران و در گرگان صاحب یک دامداری است، که وانت را از صاحب خودرو امانت گرفته تا به دامداری اش سرکشی کند.

پس از مشخص شدن هویت احتمالی مقتولان و همزمان با انجام آزمایش های تخصصی کارشناسان پزشکی قانونی برای تشخیص هویت اجساد، پلیس آگاهی تحقیقات فشرده و تخصصی خود برای شناسایی فرد یا افراد مرتبط با این پرونده جنایی را ادامه داد.

در روند رسیدگی به پرونده، کارآگاهان دریافتند اجساد متعلق به پدری 45 ساله و پسری 14 ساله است که پدر خانواده آخر هفته برای سرکشی از دامداری به گرگان سفر می کرده و همیشه مبلغ قابل توجهی وجه نقد به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل پدر و پسر مازندرانی توسط پلیس گلستان دستگیرشد

قاتل پدر و پسر مازندرانی توسط پلیس گلستان دستگیرشد