مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:152021-10-28سياسي

ظرفیت های بالقوه بروجرد باید شناسایی شود


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های بالقوه این شهرستان باید شناسایی و برای رشد و توسعه آن ها اقدام شود.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های بالقوه این شهرستان باید شناسایی و برای رشد و توسعه آن ها اقدام شود.

فاطمه مقصودی در حاشیه سفر استاندار لرستان به بروجرد اظهار کرد: سفر شهرستانی استاندار می تواند ضمن شناسایی ظرفیت های شهرستانی، در تصمیم گیرهای آتی برای رفع مشکلات تأثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: در این سفر یک روزه، استاندار لرستان علاوه بر بازدید از ظرفیت های سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در لرستان، از طرح های سامان کاشی، عظیم خودرو و چهاربانده بروجرد _ اشترینان نیز بازدید کرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: برخی از این طرح ها با مشکلات حقوقی، اعتباری و یا سرمایه در گردش مواجه هستند که با تصمیم گیری کلان در مرکز استان می توان زمینه رشد و توسعه و اشتغال زایی مجدد این طرح ها را فراهم کرد.

مقصودی اضافه کرد: سفر استاندار لرستان به شهرستان ها نیز می تواند در شناسایی ظرفیت های استان و معرفی آن ها برای سفر رییس جمهور در آینده نزدیک تأثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بالقوه بروجرد باید شناسایی شود

ظرفیت های بالقوه بروجرد باید شناسایی شود