مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-28بين الملل

درخواست کشورهای اروپایی برای توقف شهرک سازی صهیونیست ها


وزارت خارجه آلمان و 11 کشور دیگر اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای خواستار لغو طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت حدود سه هزار واحد صهیونیست نشین در اراضی اشغالی فلسطین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خواستار صرف نظر رژیم صهیونیستی از طرح ساخت حدود سه هزار واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری شدند.

روز گذشته (چهارشنبه پنجم آبان ماه)، منابع عبری زبان گزارش کردند که شورای عالی برنامه ریزی و ساخت و ساز وابسته به ادراه مدنی در اراضی اشغالی (از بازوهای اجرایی رژیم صهیونیستی) ساخت بیش از 3000 واحد صهیونیست نشین جدید در کرانه باختری را تصویب کرده است.

دفتر وزارت خارجه آلمان در پیامی توییتری، بیانیه مشترک آلمان و 11 کشور دیگر اتحادیه اروپا از رژیم در خصوص تقاضا از رژیم صهیونیستی برای توقف شهرک سازی در اراضی اشغالی را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده بود: ما دولت اسراییل را ترغیب می کنیم تا از تصمیم پیشبرد طرح ساخت حدود سه هزار واحد مسکونی در کرانه باختری صرفنظر کند.

ما بر مخالف شدید خودبا سیاست توسعه شهرک سازی در سراسر قلمرو های اشغالی فلسطینیان که در تناقض با قوانین بین المللی است و تلاش ها برای راه حل دو دولتی را تضعیف می کند، تأکید می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کشورهای اروپایی برای توقف شهرک سازی صهیونیست ها

درخواست کشورهای اروپایی برای توقف شهرک سازی صهیونیست ها