مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-28اقتصادي

استاندار گلستان سرزده از شرکت پخش فرآورده های نفتی بازدید کرد


استاندار گلستان با هدف پیگیری آخرین وضعیت جایگاه های سوخت و تسریع در راه اندازی تمام جایگاه ها به صورت سرزده از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بازدید کرد.

- ، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان بعدازظهر پنج شنبه با هدف پیگیری آخرین وضعیت جایگاه های سوخت و تسریع در راه اندازی تمام جایگاه ها به صورت سرزده از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گلستان بازدید کرد.

استاندار گلستان با حضور در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گلستان ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده برای رفع مشکلات مردم جهت سوخت گیری وسایل نقلیه اظهار کرد: خوشبختانه مشکلات عرصه سوخت در جایگاه ها بسرعت در حال رفع است و تلاش های صورت گرفته از سوی رییس جمهور، دولت و وزارت نفت با کمترین مسئله ای این موضوع مدیریت شد.

زنگانه بیان کرد: باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها جهت عادی سازی شرایط در جایگاه های سوخت استفاده کرد و اطلاع رسانی صحیح و به موقع در مورد جایگاه های فعال شده می تواند به آرامش بخشی در استان کمک کند.

وی گفت: هدف دولت خدمت رسانی، امیدآفرینی، ارتقا آرامش و رفع مشکلات مردم است و در این راه همه دستگاه های اجرایی باید همراهی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان سرزده از شرکت پخش فرآورده های نفتی بازدید کرد

استاندار گلستان سرزده از شرکت پخش فرآورده های نفتی بازدید کرد