مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-28سياسي

مدارس معارف قرارگاه تعلیم و تربیت هستند


رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا با بیان اینکه آموزش و پرورش کارخانه نیروسازی است، از مدارس معارف و صدرا به عنوان قرارگاه تعلیم و تربیت یاد کرد.

- ، حجت الاسلام حامد تقدیری بعدازظهر پنجشنبه در آیین افتتاح دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی با اشاره به اینکه نقش خیران مدرسه ساز و خیران دانش آموز ساز گفت: دشمن و رسانه تلاش دارد تا مسائلی که در نگاه انقلاب و مناطق وجود دارد را تخریب کند.

وی با اظهار اینکه آموزش و پرورش کارخانه نیروسازی است، گفت: جریان تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی است و دشمن تلاش دارد تا با تخریب نگاه به اهداف خود دست یابد.

وی تخریب مناطق را از دیگر برنامه های دشمن برشمرد و گفت: مردمان چالوس شهیدپرور هستند و چالوس قرارگاه تعلیم و تربیت در کشور است.

علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه گذر از حافظه محوری به سمت مهارت محوری را سیاست آموزش و پرورش بیان کرد و گفت: آمال و آرزوی آموزش و پرورش فراگرفتن مهارت های زندگی است.

وی افزود: یکی از جایگاه های بسیار مهم و اثرگذار، حوزه معارف اسلامی است و ترویج و نشر فرهنگ غنی معارف اسلامی به استناد سند تحول بنیادین امر اساسی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس معارف قرارگاه تعلیم و تربیت هستند

مدارس معارف قرارگاه تعلیم و تربیت هستند