مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-28سياسي

شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی 50 درصد است


معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی در ابتدای برنامه چهارم هفت درصد بودکه امروز به 50 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همراهی نماینده مردم تویسرکان در مجلس و مسوولان استانی و شهرستانی همزمان سه طرح عمرانی در بخش طرح هادی و مقاوم سازی را به نمایندگی در روستای مالیچه افتتاح کرد.

  معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این آیین با اشاره به افتتاح طرح هادی در سه روستای مالیچه، لامیان و سید شهاب تویسرکان، با گریز به گذشته و یادآوری نگرانی نماینده این شهرستان در مجلس از شاخص های مختلف حوزه روستایی اظهار کرد: فکر می کنم در آن زمان شاخص طرح هادی 50 درصد و شاخص در زمینه اجرا بیش از 30 درصد در تویسرکان بود.

محمد رضا شاملو ادامه داد: در چند سال اخیر با حمایت ها و پیگیری های نماینده مردم تویسرکان در بود افزود: دولت لایحه ای برای اصلاح تامین بودجه آورده بود،که نماینده مردم تویسرکان با درخواست اختصاص 400 میلیارد تومان برای بهسازی و مسکن روستاها، استارت این طرح را زد و تصویب شد، اگر این مصوبه و اعتبار آن زمان نبود امروز شاید بهسازی و مقاوم سازی مسکن در روستاها اتفاق نمی افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی 50 درصد است

شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی 50 درصد است