مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-28بين الملل

دادگاهی در هلند تروریست «الاهوازیه» را محکوم کرد


دادگاهی در هلند یکی از اعضای گروهک تروریستی «الاهوازیه» را که به این کشور پناهنده شده بود مجرم شناخت و وی را به تحمل حبس محکوم کرد.

- به نقل از آسوشیتدپرس، دادگاهی در هلند یک فرد از اعضای گروهک تروریستی الاهوازیه را به دلیل تهیه و تامین مالی حملات تروریستی در ایران که دولت تهران و حامیان آن را هدف قرار داده بودند، به چهار سال حبس تعزیری محکوم کرد.

فرد مذکور که هویتش در راستای سیاست های حفظ حریم خصوصی هلند فاش نشده است با گروه تروریستی الاهوازیه در ارتباط بوده است و به عنوان پناهجو به هلند رفته بود.

تروریست یاد شده اهل اهواز است اما در دادگاه ناحیه روتردام محاکمه شده است چرا که از زمان دریافت اقامتش در هلند، به عنوان پناهنده در این کشور زندگی می کند.

دادگاه مذکور در همین رابطه در بیانیه ای اعلام کرد که متهم با جدایی طلبانی که در ایران حملاتی را طراحی و اجرا کردند از جمله به آتش کشیدن بانک ها و همچنین هدف قرار دادن افراد مرتبط با دولت ایران، در تماس بوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که وی اهداف احتمالی را مورد بحث قرار می داده، حمایت مالی ارائه می کرده و از جدایی طلبان می خواسته تا از حملات شان فیلم بگیرند و کلیپ های ویدئویی تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاهی در هلند تروریست «الاهوازیه» را محکوم کرد

دادگاهی در هلند تروریست «الاهوازیه» را محکوم کرد