مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-28حوادث

کشف بزرگترین واحد تولید کتاب های قاچاق در تهران/ ابعاد جدید افشا می شود


رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از کشف بزرگترین واحد تولید کتاب های قاچاق در تهران و خیابان جمالزاده خبرداد و اعلام کرد: این شناسایی توسط پلیس امنیت ابعاد بزرگتری را افشا خواهد کرد.

- هومان حسن پور رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: باید از پلیس امنیت در راستای کشف این واحد تولید کتاب های قاچاق تشکر کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه با همکاری پلیس امنیت و کارگروه صیانت از حقوق ناشران، مؤلفان و مترجمان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران این واحد بزرگ کشف شد، توضیح داد: مجتمعی که به شکل گسترده اقدام به چاپ و تولید کتاب های ناشران به شکل غیر قانونی می کرد، کشف و پلمب شد.

حسن پور افزود: این واحد مسکونی در خیابان جمالزاده تهران با 15 پرسنل به شکل 4 شیفت و شبانه روزی فعال بود و حتی برای از دست ندادن زمان برای چاپ کتاب، آشپزی را هم استخدام کرده بودند تا 24 ساعته تولید داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه از این واحد 6 دستگاه دیجیتال بزرگ تولید کتاب قاچاق کشف شد، عنوان کرد: تمامی کتاب های مجوزدار ناشران توسط این مجموعه غیر قانونی تولید می شد.

البته در کنار آن آثاری هم بود که مجوز نشر نداشت اما در میان کتابهای چاپ شده آنها کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بزرگترین واحد تولید کتاب های قاچاق در تهران/ ابعاد جدید افشا می شود

کشف بزرگترین واحد تولید کتاب های قاچاق در تهران/ ابعاد جدید افشا می شود