مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:052021-10-28سياسي

پسماند و احیای تالاب انزلی و کارخانجات اولویت استاندار جدید گیلان


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به انباشت مشکلات در این استان با وجود ظرفیت ها فراوان، گفت: پسماند و احیای تالاب انزلی و کارخانجات اولویت استاندار جدید باشد.

- ، آیت الله رسول فلاحتی صبح پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید گیلان با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی جز افتخارات ما است، اظهار کرد: خدمت در نظام شیعی جز آمال علمای اسلام بوده و در هر عرصه ای جز افتخارات مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مردم گیلان هشت هزار شهید و بیش از 25 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده اند، افزود: در طول تاریخ اولین نقطه ای که محل توجه اهل بیت واقع شد گیلان بود و مردمی نجیب و صبور دارد.

ایستادگی نجیبانه مردم در برابر توطئه های دشمنان وی با بیان اینکه مردم نجیبانه در چند روز اخیر مقابل توطئه دشمنان ایستادند، تصریح کرد: گیلان با اینکه زمانی از جهت تشکیلاتی رتبه نخست داشت و شرایط اقلیمی آن می طلبد در شرایط بهتری باشد اما هنوز دارای بیمارستان هایی است که صد سال پیش ساخته شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ظرفیت های گیلان در بخش های مختلف به ویژه حوزه کشاورزی، اضافه کرد: سالیانه 35 میلیون مسافر به گیلان می آید اما عایدی برای مردم استان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند و احیای تالاب انزلی و کارخانجات اولویت استاندار جدید گیلان

پسماند و احیای تالاب انزلی و کارخانجات اولویت استاندار جدید گیلان