مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:452021-10-28سياسي

روایت زندگی شهداء حق الناس است/ تلاش دشمن برای تهی کردن جامعه از ارزش ها


یک روایتگر سیره شهداء از روایت زندگی شهدا به عنوان حق الناس تعبیر شد.

- سیدمحمد میرعلی اکبری شامگاه پنجم آبانماه در آیین ششمین یادواره 16 شهید دانشجوی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد گفت: روایت سیره شهدا حق الناس است زیرا باید سر سفره شهدا درس بگیریم و از این که بهترین لحظات زندگیمان را در اختیار سفره شهدا گذاشتیم جای خرسندی است.

وی با اشاره به تبعات جبران ناپذیر جنگ نرم افزود: وقتی دشمنان برای سه کشور فارسی زبان با جمعیت میلیونی با برنامه ریزی 163 شبکه طراحی می کنند و برای جنگ عقیده که سالیانه هزینه های هنگفتی خرج می شود، جای تامل است.

میرعلی اکبری با برشمردن برنامه های تلویزیونی که عقاید و کانون خانواده ها را هدف قرار داده اند، گفت: سالیانه 66 میلیارد تومان هزینه راه اندازی شبکه هایی است که بخش فارسی زبان دارند و این یک هشدار فرهنگی است.

این تحلیل گر مسائل فرهنگی با این تعبیر که باید فهمیده لشکر خدا باشیم تا شیطان در برابر این نوع تفکر شکست بخورد، اظهار کرد: مهمترین علت این همه هزینه ای که دشمن می کند هدف قرار دادن اخلاق و اسلام است که آنها را مخالف منافع خود می داند.

وی با هشدار به جامعه دانشگاهیان و فرهیختگان علمی گفت: یادمان باشد تا اسلام و اخلاق باشد جنگ دشمن تمام ناشدنی است و به همین خاطر در صدد هستند که کشورهای اسلامی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی شهداء حق الناس است/ تلاش دشمن برای تهی کردن جامعه از ارزش ها

روایت زندگی شهداء حق الناس است/ تلاش دشمن برای تهی کردن جامعه از ارزش ها