مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:452021-10-27سياسي

گروه های جهادی در طرح احیای جهاد سازندگی محدود نمی شوند


رییس بسیج سازندگی در نشست جهادگران گفت: احیای جهاد سازندگی به هر شکل که باشد، گروه های جهادی مردمی و بسیجی محدود نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دومین نشست بررسی طرح پیشنهادی احیای جهاد سازندگی در دولت سیزدهم از نگاه فعالان و صاحب نظران جهادی و با حضور دبیران مجمع جهادی استان های کشور امروز در محل باشد و پیشنهاد دیگر این است که در قالب یک شورای عالی متشکل از نهادهای مختلف باشد و دبیر این شورا در هیأت دولت حضور داشته باشد.

وی عنوان کرد: به هر حال در هر قالبی که جهاد سازندگی بخواهد احیا شود، گروه های جهادی که در حال حاضر 42 هزار گروه جهادی فعال در کشور هستند، نباید دچار اختلال شده و نباید تضعیف شوند.

رییس بسیج سازندگی گفت: خود آیت الله رییسی رییس جمهور قصد ندارد، گروه های جهادی کنونی را به هیچ وجه محدود کند بلکه می گوید جهاد سازندگی اگر احیا شود، باید متولی اقتصاد روستا باشد و به گفته آقای رییسی دنبال یک ستاد چابک و بدون بروکراسی اداری اما در تراز انقلاب اسلامی باشد که یا می تواند با معاون رییس جمهور یا به عنوان دبیر شورا که توسط رییس جمهور حکم بگیرد و تشکیلات چابک و متفکر باشد.

زهرایی همچنین افزود: آقای مخبر معاون اول رییس جمهور نیز در جلسات می گوید احیای جهاد سازندگی در قالب یک ستاد کوچک باشد یا اینکه مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی در طرح احیای جهاد سازندگی محدود نمی شوند

گروه های جهادی در طرح احیای جهاد سازندگی محدود نمی شوند