مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:352021-10-27اقتصادي

پرداخت حدود 20 میلیارد ریال غرامت بیمه به کشاورزان و دام داران فارس


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: تاکنون میزان غرامت خسارت حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش زراعت و 700 میلیون در بخش دام در استان فارس پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ذبیح الله سیروسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال زراعی گذشته، میزان بیمه شده در بخش باغات  و زراعت شهرستان بیش از هفت هزار هکتار و در بخش  دام و طیور بیش از 110 هزار رأس و قطعه و در بخش  ابنیه  حدود 11 هزار مترمربع بیمه انجام شده است.

وی با بیان اینکه میزان بیمه نسبت به سال قبل از آن حدود صددرصد بیشتر شده است ابراز کرد:   همان طور که در آمار مشخص است بیشتر محصول بیمه شده مربوط به بخش دام است.

سیروسی با اشاره به اینکه در سال زراعی گذشته حق بیمه یا حق پرداختی بیمه کشاورز به میزان 2 میلیارد و 200 میلیون در بخش باغات، 231 میلیون در بخش زراعت و 805 میلیون در بخش دام بوده است، اظهار کرد:  تاکنون میزان غرامت خسارت حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش زراعت و 700 میلیون در بخش دام پرداخت شده است ومبلغ غرامت ناشی از خسارت های خشک سالی و سرمازدگی در بخش باغات حدود 13 میلیارد تومان تخمین زده می شود که درحال پرداخت است این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به پرداخت غرامت تقریباً پنج تا شش برابری خسارت، نسبت به حق بیمه دریافتی سهم کشاورز به صندوق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حدود 20 میلیارد ریال غرامت بیمه به کشاورزان و دام داران فارس

پرداخت حدود 20 میلیارد ریال غرامت بیمه به کشاورزان و دام داران فارس