مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-27فرهنگي

برگزیدگان استانی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام اعلام شد


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: 6 عضو و مربی قصه گوی ایلامی در رقابت مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه های خود را به صورت آنلاین در معرض قضاوت داوران گذاشت.

- برگزیدگان قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام اعلام شد ایسنا/ایلام سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: 6 عضو و مربی قصه گوی ایلامی در رقابت مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه های خود را به صورت آنلاین در معرض قضاوت داوران گذاشت.

محمدرضا رستم پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مربیان و قصه گوهای ایلامی با حضور در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به صورت آنلاین قصه های خود را ارائه کردند تا شانس خود را برای رسیدن به مرحله کشوری بیازمایند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با بیان اینکه این مرحله از جشنواره به صورت مجازی در حال برگزاری است، گفت: محمدرضا یوسفی نویسنده و نظریه پرداز ادبیات کودک و نوجوان، ملک چیذری پژوهش گر ادبیات کودک و مدرس قصه گویی و حامد زحمتکش طراح و کارگردان، قصه گویی های بخش ملی مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی را داوری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان استانی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام اعلام شد

برگزیدگان استانی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام اعلام شد