مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-27اقتصادي

اختصاص 8000 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای بهسازی روستاهای کشور


معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امسال هشت هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و قیر برای بهسازی روستاهای کشور در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/همدان معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امسال هشت هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و قیر برای بهسازی روستاهای کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا شاملو روز چهارشنبه 5 آبان در آیین افتتاحیه فاز اول بهسازی روستای دورانه شهرستان نهاوند، اظهار داشت: شاخص بهسازی روستاهای ما در کشور 54 درصد است و تاکنون طرح هادی در 21 هزار روستا در کشور اجرا شده است.

وی با بیان این که در سال جاری طرح بهسازی در سه هزار و 500 روستا در کشور اجرا می شود، افزود: در حال حاضر چهارهزار و 700 پروژه بهسازی روستایی در کشور در دست اقدام قرار دارد که پراکنندگی و صعب الاعبور بودن این روستاها باعث ایجاد مشکلاتی برای اجرای این پروژه ها شده است.

شاملو ادامه داد: امسال مجموع اعتبارات عمرانی ملی و استانی و قیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کل کشور هشت هزار میلیارد تومان است که تاکنون بیش از 50 درصد این اعتبارات ابلاغ شده و 70 درصد اعتبارات استانی نیز ابلاغ شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر 99 درصد روستاهای کشور که 20 میلیون نفر از جمعیت کشور در آن ها ساکن هستند دارای طرح هادی هستند و اولویت بنیاد مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 8000 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای بهسازی روستاهای کشور

اختصاص 8000 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای بهسازی روستاهای کشور